Dokładam wszelkich starań, aby produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak Kupujący ma jakieś sugestie, czy po prostu chce zrezygnować z zakupu, może to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy wówczas skontaktować się ze mną poprzez formularz w dziale KONTAKT na stronie Sklepu, bądź poprzez maila tylka.illustrated@gmail.com.  Koszt odsyłki towaru ponosi Klient, do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (do pobrania ze strony Sklepu).  O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego, zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania. 

W przypadku reklamacji, Sprzedawca odpowiada za wady według reguł Kodeksu Cywilnego. Klient musi niezwłocznie poinformować o zaistniałej wadzie i okolicznościach jej ujawnienia, określa również formę rekompensaty za wadliwy towar (odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, obniżenie ceny, wymiana na taki sam towar wolny od wad o ile jest dostępny w Sklepie, bądź na inny towar w tej samej cenie). Klient odsyła towar na własny koszt z wypełnionym formularzem reklamacji. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.

Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki.

Wysyłki zwrotów i reklamacji należy dokonywać na adres: 

Anna Tylka
Witów 72A
34-512 Witów

Formularz zwrotu

Formularz reklamacji