Dokładam wszelkich starań, aby produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak Kupujący ma jakieś sugestie, czy po prostu chce zrezygnować z zakupu, może to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy wówczas skontaktować się ze mną poprzez formularz w dziale KONTAKT na stronie Sklepu, bądź poprzez maila kontakt@kotter.pl. Koszt odsyłki towaru ponosi Klient, do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (do pobrania ze strony Sklepu). O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego, zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania.
Powyższe zasady nie dotyczą maseczek jako produktu higienicznego, w przypadku tego towaru możliwa jest jedynie reklamacja .
W przypadku reklamacji, Sprzedawca odpowiada za wady według reguł Kodeksu Cywilnego. Klient musi poinformować o zaistniałej wadzie i okolicznościach jej ujawnienia, określa również formę rekompensaty za wadliwy towar (odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, obniżenie ceny, wymiana na taki sam towar wolny od wad o ile jest dostępny w Sklepie, bądź na inny towar w tej samej cenie). Klient odsyła towar z wypełnionym formularzem reklamacji. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data otrzymania przesyłki.