UWAGA - w związku z epidemią OD 16 MARCA wysyłka jedynie kurierem DPD w cenie 13zł oraz paczkomatami InPost w cenie 12zł. Przepraszamy za niedogodności.

Od 4 maja PROMOCJA! - każde zamówienie za kwotę minimum 99zł wysyłane jest gratis (dotyczy wysyłki kurierem DPD i paczkomatami INPOST na terenie Polski). Rabat naliczy się automatycznie, gdy cały koszyk z produktami (z wyłączeniem wysyłki) osiągnie pułap 99zł (lub powyżej).

Termin wysyłki zamówienia: do 5 dni roboczych od otrzymania płatności (nie dotyczy sytuacji, gdy dany przedmiot ma w opisie inny czas wysyłki, jest to przedsprzedaż itp. Co do zamówień indywidualnych, spersonalizowanych - Sprzedawca poinformuje klienta o planowanym czasie wysyłki). Sprzedawca stara się wysyłać zamówienia w miarę możliwości jak najszybciej.

Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźników.

W sytuacji, gdy Klient nie poda nr telefonu, Sprzedawca podejmie 3-krotną próbę kontaktu mailowego w celu uzupełnienia danych. Gdy kontakt się nie powiedzie, Sprzedawca wyśle przesyłkę listem poleconym lub paczką pocztową.

W przypadku wysyłki za granicę Klient proszony jest o kontakt poprzez formularz na stronie lub na kotterfuter@gmail.com. Koszt przesyłki jest wówczas obliczany indywidualnie, w zależności od wagi i kraju docelowego.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl (z siedzibą ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków). Możliwy jest również tradycyjny przelew bankowy – dane do wpłaty:

76 1050 1474 1000 0097 1269 0784 (ING Bank Śląski)

Odbiorca:

Grzegorz Libera

Gubałówka 215G

34-500 Zakopane


W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

Paypal: kotterfuter@gmail.com

Klient zobowiązany jest do opłacenia zamówienia w ciągu 7 dni, po tym czasie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

FAKTURY: Na życzenie Sprzedawca wystawia faktury - należy wówczas skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez formularz Kontakt, bądź za pośrednictwem maila kotterfuter@gmail.com

Od 1 stycznia 2020 r. jeżeli sprzedaż została zarejestrowana na kasie fiskalnej i potwierdzona paragonem, fakturę wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon ten zawiera NIP (w momencie sprzedaży klient musi określić czy kupuje jako podatnik, czy jako konsument). Jeśli klient nie poda NIP do czasu wystawienia paragonu, uznaje się, że kupuje jako konsument. Może wystąpić o wystawienie faktury, jednak sprzedawca wystawi mu fakturę taką, jak dla konsumentów - bez NIP nabywcy.

Od 29 czerwca 2020 do 7 lipca Sprzedający ma urlop, wysyłki zamówień złożonych w tym terminie odbędą się po 7 lipca.